Verzending
1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Winter Warenhuis neemt de verzendkosten voor rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten.
2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatuspagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.
Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Winter Warenhuis streeft naar een snelle levering van de producten.
De gemiddelde verwerkingstijd van bestellingen is 1-2 werkdagen. Omdat onze pakketten rechtstreeks vanuit de leverancier geleverd worden, is de gemiddelde levertijd 3-5 werkdagen.
4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Als je pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het of bij de buren bezorgd of bij een afhaalpunt bij jou in de buurt. Je hebt dan 7 dagen de tijd om je pakketje op te halen. Hier ontvang je uiteraard bericht over.
5. VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een verkeerd verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven.
6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Mocht het geval zijn dat je Track & Trace aangeeft dat je pakketje op je adres is afgeleverd - maar je hebt toch je bestelling niet ontvangen - meld dit alsjeblieft aan ons. We zullen dan samen zoeken naar een geschikte oplossing.